Make Money With Twitter

27 January 2010

Berhenti Merokok - Stop Smoking - Part 6

Salam dan Hello untuk kawan2 di luar sana,

Terima kasih kerana membaca di blog aku dan memberikan komen sekiranya ada...aku pun orang biasa juga punya hati dan perasaan,chewahh..feeling pulak..apa pulak topik kita pada hari ni..pada pagi yang mulia ini..hehehe...hhmm...

Topiknya tetap sama, iaitu berhenti merokok cuma olahannya berbeza.

Kali ni pulak pasal lepas makan hisap rokok,pergghh...

Sesiapa yang merokok macam naga tu, sama macam aku dulu tu, sampai 2 kotak 14's batang punya rokok sehari, memang menyukai nikmat-nikmat dadah dan sedapnya rokok tu...hehehe..jangan marah aaa, memang kenyataan benda ni, sebab aku dah rasa pun..
Kadang-kadang tu sampai 2-3 batang lepas makan tu..mesti nak pekena punya..tanyalah perokok sejati samada kawan-kawan,abang-abang,adik-adik, dan bapa-bapa.

Lain kali kita sambung lagi lah ye...

Salam Kesihatan dan ceria untuk 2010 ni..

Assalamualaikum,...

Aidiel...

No comments:

Post a Comment

thank you for comment me,if there is something bad or good,i'm willing to accept it...please comment me anytime... terima kasih kerana komen saya..di hari akn dtg sy akan membaiki lg blog sy...

Cari Sampai Dapat!

adsense

Cari n Find!

Pages

COMMENT TO ME..